bongo Napisano Styczeń 4, 2021 Share Napisano Styczeń 4, 2021 Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robson21 Napisano Styczeń 6, 2021 Share Napisano Styczeń 6, 2021 Dnia 4.01.2021 o 19:23, bongo napisał: Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ? czemu bank blokował środki na 1 dzień?, tego nie rozumiem, jeżeli środki wpływają ostatniego dnia miesiąca to w tym dniu się księgują i trzeba konto wyzerować czyli w tym samym dniu wybrać, kwota wolna od zajęcia w 2021 to teraz 2100 zł. Ja złożyłbym pisemną reklamacje w oddziale banku. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EUROLEGE Kancelaria Napisano Styczeń 7, 2021 Share Napisano Styczeń 7, 2021 Dnia 4.01.2021 o 19:23, bongo napisał: Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ? Działania komornika faktycznie mogą budzić obawy, czy zostały dokonane zgodnie z prawem. Jednak, aby sprawdzić czy komornik działa zgodnie z przepisami konieczne jest głębsze przyjrzenie się sprawie. Zapraszamy do kontaktu. Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/ Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się