Skocz do zawartości

Bank Wysłał Całą wypłate do komornika


bongo

Polecane posty

Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.01.2021 o 19:23, bongo napisał:

Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ?

czemu bank blokował środki na 1 dzień?, tego nie rozumiem, jeżeli środki wpływają ostatniego dnia miesiąca to w tym dniu się księgują i trzeba konto wyzerować czyli w tym samym dniu wybrać, kwota wolna od zajęcia w 2021 to teraz 2100 zł. Ja złożyłbym pisemną reklamacje w oddziale banku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.01.2021 o 19:23, bongo napisał:

Witam Sprawa wygłada tak: Jutro ide na rozmowę do banku bo popełnili błąd. Dostaje wypłaty co miesiac ostatniego dnia miesiąca i jak co miesiąc bank blokuje wypłate na caly dzień i od 1 nastepnego miesiąca moze uzywać pieniędzy. Tym razem dostalem wyplate ostatniego dnia miesiąca a bank wysłał ją do komornika bez prawnie ponieważ nie mam długów alimentacyjnych itd.. co moge zrobić w tej sprawie ?

Działania komornika faktycznie mogą budzić obawy, czy zostały dokonane zgodnie z prawem. Jednak, aby sprawdzić czy komornik działa zgodnie z przepisami konieczne jest głębsze przyjrzenie się sprawie.

Zapraszamy do kontaktu.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...