Skocz do zawartości

Komornik


Gość Anna

Polecane posty

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Nie wiem jakie kroki podjąć dalej, czy można w jakikolwiek sposób egzekucję wstrzymać/anulować? Sprawa jest dla mnie dość zaskakująca, w listopadzie 2019 r. spłaciłam całkowicie jedną należność firmie Lindorff, natomiast teraz - niemal po pół roku przerwy przyszło kolejne zajęcie. Ponadto widnieje informacja o wyroku sądu, natomiast nigdy żadne wezwania sądowe do mnie nie dotarły, wysyłane były na nieaktualny adres (gdzie nie mieszkam od 3 lat, a nie posiadam stałego meldunku). Nie miałam pojęcia, że jakakolwiek sprawa się toczy.
Szczerze mówiąc nie wiem nawet jakiego długu dotyczy ta wierzytelność, mogę jedyne przypuszczać, że jest to dług wobec Banku Zachodniego WBK (który to wypowiedział mi umowę 09.04.2014 r.). Byłam przekonana, że długi zostały już spłacone (część, na kwotę około 4000 zł wobec firmy Universe 2 dnia 13.12.2018 r. została umorzona przez komornika). Dlatego też nie mam pewności, czy w przyszłości znów nie dostanę wezwania na spłatę jakichś zadłużeń.
Ponadto w żądaniu udzielenia wyjaśnień widnieje informacja, że jeśli tych wyjaśnień nie złożę może zostać nałożona grzywna w wysokości 2000 zł.
Czy w tej sytuacji można jeszcze coś zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani Anno, jeśli sprawa sądowa toczyła się bez Pani wiedzy i nie odbierała Pani żadnych pism sądowych w tej sprawie, to istnieje realna szansa na pomoc. Wysyłanie korespondencji na nieprawidłowy albo nieaktualny adres oznacza brak skutecznego doręczenia pisma sądowego, np. nakazu zapłaty i powoduje, że cała sprawa sądowa toczyła się niezgodnie z przepisami. Należy jednak działać jak najszybciej, ponieważ komornik rozpoczął już działania i pewne czynności zostały przez niego podjęte. Należy patrzeć w przyszłość i już teraz podejmować kroki zmierzające do zatrzymania działań komorniczych i uchylenia nieprawidłowo wydanego orzeczenia sądowego.

Jeśli jest Pani zainteresowana pomocą z naszej strony to prosimy o telefon pod numer 530 333 130 albo o opisanie sprawy na maila: kontakt@eurolege.pl

Na tą chwilę nie podejmuje Pani dalszych działań bez kontaktu z prawnikiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...