Skocz do zawartości

Polecane posty

Pytam z perspektywy wirtualnej asystentki. Jak mogla bym usprawnic swoj serwis dla Was jako przedsiebiorcow ,byscie mialy 100% pewnosc ze komunikacja pomiedzy Wami a waszymi klientami i ksiegowym jest tip top. Sprawnie , efektywnie, tip top. Co ueazacie za najlepsze waszym zdaniem rozwiazania, jakich rozwiazan oczekujecie ? Bo mysle sobie, ze jednak mogla bym to jakos usprawnic

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde u mnie te procesy wyglądały całkiem sprawnie zawsze. Jak robiłam to klientowi to dostałam upoważnienie. Mój klient wszystkie fv przesyłał mi, ja zbierałam je w ładny plik i dodawałam do księgowego systemu. ( wystawiałam fv równiez ja) jak przychodziło rozliczenie księgowy wysyłał je do mnie, do dw dawał mojego klienta a ja to opłacałam bo miałam upo do kont bankowych. Tak by maksymalnie odciążyć klienta, a i by księgowy widział że to do mnie ma dzwonić jak cos nie pasuje.
Dla mnie to taka normalna sprawa i kwestia .

W firmie mamy jedynie faktury elektroniczne. 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...