nombre 0 Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty Pytam z perspektywy wirtualnej asystentki. Jak mogla bym usprawnic swoj serwis dla Was jako przedsiebiorcow ,byscie mialy 100% pewnosc ze komunikacja pomiedzy Wami a waszymi klientami i ksiegowym jest tip top. Sprawnie , efektywnie, tip top. Co ueazacie za najlepsze waszym zdaniem rozwiazania, jakich rozwiazan oczekujecie ? Bo mysle sobie, ze jednak mogla bym to jakos usprawnic Link to postu Udostępnij na innych stronach
stars 0 Napisano 22 Luty Share Napisano 22 Luty Kurde u mnie te procesy wyglądały całkiem sprawnie zawsze. Jak robiłam to klientowi to dostałam upoważnienie. Mój klient wszystkie fv przesyłał mi, ja zbierałam je w ładny plik i dodawałam do księgowego systemu. ( wystawiałam fv równiez ja) jak przychodziło rozliczenie księgowy wysyłał je do mnie, do dw dawał mojego klienta a ja to opłacałam bo miałam upo do kont bankowych. Tak by maksymalnie odciążyć klienta, a i by księgowy widział że to do mnie ma dzwonić jak cos nie pasuje. Dla mnie to taka normalna sprawa i kwestia . W firmie mamy jedynie faktury elektroniczne. Link to postu Udostępnij na innych stronach
stars 0 Napisano 1 Marzec Share Napisano 1 Marzec Jak tutaj https://bydgoszcz24.pl/pl/12_biznes/24126_faktury-elektroniczne-co-musisz-wiedziec-zanim-zdecydujesz-sie-na-elektroniczna-wymiane-danych-.html Link to postu Udostępnij na innych stronach
Polecane posty
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się