Skocz do zawartości

Upadlość konsumencka, czy we wniosku wpisujemy dług oddalonego pozwu o zapłatę


Polecane posty

Dzien dobry,

 

Chciałem sie poradzic w pewnej kwestii. Mam komornika i u niego pare spraw, ale mam też jednego wierzyciela którego pozew został oddalony przez Sąd. Czy we wniosku o upadłość muszę (ten dług) ująć?

Edytowano przez tomek001
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, tomek001 napisał:

Dzien dobry,

 

Chciałem sie poradzic w pewnej kwestii. Mam komornika i u niego pare spraw, ale mam też jednego wierzyciela którego pozew został oddalony przez Sąd. Czy we wniosku o upadłość muszę (ten dług) ująć?

Panie Tomku, zanim rozpocznie Pan podejście do ogłoszenia upadłości konsumenckiej to należałoby raczej rozpocząć od innych, mniej dolegliwych form oddłużania. Być może w części albo nawet w całości postępowań komorniczych podstawą toczenia egzekucji są wadliwe tytuły wykonawcze. A takich jednak trochę funkcjonuje w obrocie, głównie w ramach tych wydawanych przez e-sąd w EPU.

Upadłość konsumencka jest ostatecznością. Prowadzi ona bowiem do zabrania całego majątku, jego sprzedaży oraz praktycznego ograniczenia możliwości normalnego życia przez kolejnych kilka - kilkanaście lat. Obecnie ogłoszenie upadłości konsumenckiej nie musi się też zakończyć umorzeniem zobowiązań upadłego. Trzeba o tym pamiętać. Może się zdarzyć tak, że upadłość trwająca kilka lat zakończy się stratą całego majątku i koniecznością dalszej spłaty długów bez ich umarzania. Na koniec może okazać się, że długi takie w toku upadłości zostały uznane i nawet jeśli są przedawnione to trzeba będzie je zapłacić.

Dlatego zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią EUROLEGE. Pomagamy wychodzić z zadłużeń w inny sposób niż przez nieprzemyślane ogłaszanie upadłości konsumenckiej.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać:

·        telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130,

·        wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo

·        wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej:  https://www.eurolege.pl/anuluj-dlug-2/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, tomek001 napisał:

Napisałem maila ale nie dostałem odpowiedzi na powyższe pytanie. 

Kiedy napisał Pan zapytanie? Być może jeszcze nasi konsultanci nie zdążyli odpowiedzieć na Pana pytanie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...