kupiecmichalina Napisano Marzec 22, 2021 Share Napisano Marzec 22, 2021 Witam min partner dowiedział się z pisma które dostał od komornika zema zadłużenie sprzed 10 lat z PKO za nie zamknięty debet, w marcu kwota została spłacona z nadwyżka i nadwyżkę komornik odesłał na konto Dziś partner skontaktował się z firmą windykacyjna że zadłużenie zostało spłacone na co pani poinformowała że zostało do spłaty jeszcze 1300 zł bo zaszła pomyłka i w takim razie ponownie będzie komornik. Moje pytanie brzmi czy w takiej sytuacji jeśli pomyłka zaszła z ich strony jest jakieś wyjście z sytuacji czy musi to znowu zostać zgłoszone do komornika j spłacone Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EUROLEGE Kancelaria Napisano Marzec 23, 2021 Share Napisano Marzec 23, 2021 20 godzin temu, kupiecmichalina napisał: Witam min partner dowiedział się z pisma które dostał od komornika zema zadłużenie sprzed 10 lat z PKO za nie zamknięty debet, w marcu kwota została spłacona z nadwyżka i nadwyżkę komornik odesłał na konto Dziś partner skontaktował się z firmą windykacyjna że zadłużenie zostało spłacone na co pani poinformowała że zostało do spłaty jeszcze 1300 zł bo zaszła pomyłka i w takim razie ponownie będzie komornik. Moje pytanie brzmi czy w takiej sytuacji jeśli pomyłka zaszła z ich strony jest jakieś wyjście z sytuacji czy musi to znowu zostać zgłoszone do komornika j spłacone Jeśli w sprawie doszło do pomyłki komornika czy też samego wierzyciela, to na pewno potrzebna jest interwencja. Nie znamy szczegółów sprawy, ale ewidentnie należy wszcząć procedurę zmierzającą do wyjaśnienia całej sytuacji i być może odzyskania niesłusznie zabranych pieniędzy. Przy okazji moglibyśmy też sprawdzić, czy komornik prowadził egzekucję na podstawie prawidłowo wystawionego tytułu wykonawczego. Jeśli nie - a jest to możliwe - to musiałby wierzyciel oddać wszystko to co komornik do tej pory wyegzekwował. Zapraszamy do kontaktu. Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać: · telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, · wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo · wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.eurolege.pl/anuluj-dlug-2/ Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się