Skocz do zawartości

Smart Lease


Polecane posty

Witam, mam problem ze Smart .Kilka miesięcy temu dostałam od nich sadowy nakaz zapłaty EPU wniosłam sprzeciw i nastąpiło umorzenie prawomocne. Ponieważ chciałam spłacić zadłużenie udało mi się z nimi porozumieć że będę spłacała w ratach.Od grudnia wpłacam co miesiąc raty a tu nagle dzisiaj otrzymuję pismo z Sadu Rejonowego że Smart wniósł pozew o zapłatę. Dodam że zobowiązanie wyniosło 2900 zł,wpłaciłam 1000 zł do lutego plus rata w marcu,a oni 15 marca składają pozew znowu o 2900 zł.Czy ktoś miał podobną sytuację?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, PABLO99 napisał:

Witam, mam problem ze Smart .Kilka miesięcy temu dostałam od nich sadowy nakaz zapłaty EPU wniosłam sprzeciw i nastąpiło umorzenie prawomocne. Ponieważ chciałam spłacić zadłużenie udało mi się z nimi porozumieć że będę spłacała w ratach.Od grudnia wpłacam co miesiąc raty a tu nagle dzisiaj otrzymuję pismo z Sadu Rejonowego że Smart wniósł pozew o zapłatę. Dodam że zobowiązanie wyniosło 2900 zł,wpłaciłam 1000 zł do lutego plus rata w marcu,a oni 15 marca składają pozew znowu o 2900 zł.Czy ktoś miał podobną sytuację?

Niestety, ale zawieranie jakichkolwiek ugód z firmą pożyczkową, a tym bardziej dokonywanie wpłat nie wiedząc dokładnie czy zadłużenie nie jest zawyżone było błędem. Niemniej błąd ten można próbować naprawić na drodze procesu sądowego. Koniecznym jest spojrzenie w dokumenty i sprawdzenie, czy w umowie pożyczki nie ma żadnych klauzul abuzywnych. Ponadto należy sprawdzić całość okoliczności w sprawie, w szczególności jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy pożyczki.

Oczywiście chętnie w takiej sprawie pomożemy. Mamy wiele wygranych przeciwko firmie Smart Lease. Wygrane sprawy kończyły się również oddaleniem powództwa w całości, a więc pełnym oddłużeniem sądowym. Więcej na ten temat znaleźć można tutaj: https://www.eurolege.pl/problem-ze-smart-lease-s-a-doradzamy-jak-poradzic-sobie-w-sadzie/

Zapraszamy do kontaktu.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać:

·        telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130,

·        wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo

·        wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej:  https://www.eurolege.pl/anuluj-dlug-2/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...