Skocz do zawartości

Zbyt duży przelew od pracodawcy dla komornika


Michal9559

Polecane posty

Witam,

Mam problem. Mianowicie dziś miał pracodawca przelać ostatnie 600zl z kawałkiem komornikowi i dług został by skończony. Wszystko spoko tyle że przelał kancelarii komorniczej tyle co zawsze czyli zostawiając mnie z minimalną kwotą... Po rozmowie z komornikiem twierdził że zwróci mi te pieniądze ale na konto pracodawcy, a więc teraz telefon do kadr... Stwierdzili że dopiero w następnym miesiącu mi zwrócą różnice... Ktoś kiedyś spotkal się z taką sytuacją?

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michal9559 napisał:

Witam,

Mam problem. Mianowicie dziś miał pracodawca przelać ostatnie 600zl z kawałkiem komornikowi i dług został by skończony. Wszystko spoko tyle że przelał kancelarii komorniczej tyle co zawsze czyli zostawiając mnie z minimalną kwotą... Po rozmowie z komornikiem twierdził że zwróci mi te pieniądze ale na konto pracodawcy, a więc teraz telefon do kadr... Stwierdzili że dopiero w następnym miesiącu mi zwrócą różnice... Ktoś kiedyś spotkal się z taką sytuacją?

 

 

Zgodnie z przepisami za zaistniałą sytuację odpowiada pracodawca, który już w tej chwili powinien zwrócić Panu nadpłacone środki i odczekać na zwrot od komornika. W przeciwnym wypadku naraża się nie tylko na odpowiedzialność cywilną (odsetki) oraz odpowiedzialność za wykroczenie przeciwko prawom pracownika, za które grozi kara grzywny od 1.000 zł do 30.000 zł (art. 282 par. 1 pkt. 1 kodeksu pracy).

Dodatkowo zachęcamy również do sprawdzenia, czy postępowanie komornicze w ogóle mogło być prowadzone przeciwko Pana osobie. Z naszego doświadczenia wynika, że wiele tytułów wykonawczych, na podstawie których jest albo była prowadzona egzekucja komornicza jest wadliwych. Konkretnie wadliwość ta wynika z błędów w doręczeniach na etapie postępowania sądowego. W takich sprawach pomogliśmy już setkom osób. Możliwe jest wówczas nawet odzyskanie wszystkich zabranych przez komornika pieniędzy w toku egzekucji. Czy da się tak zrobić w Pana sprawie? Tego nie wiemy, ale możemy jak najbardziej dokonać bezpłatnej analizy sprawy i ewentualnie pomóc w odzyskaniu pieniędzy.

Zapraszamy do kontaktu.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać:

·        telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130,

·        wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo

·        wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej:  https://www.eurolege.pl/anuluj-dlug-2/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...