Skocz do zawartości

problem z firmą best

Gość Monika

Polecane posty

Witam serdecznie

Parę lat temu, a dokładnie w 2014 zrobiłam najgorszą rzecz- wzięłam chwilówki oraz pobrałam umowy abonamentowe wraz ze sprzętem.
Moje problemy z tego co zdołałam przeczytać na Waszej stronie są przedawnione, a mimo to zrobiłam błąd i podpisałam aż 5 ugód z BEST. Co miesiąc płacę odpowiednie raty, choć nie ukrywam że jest mi ciężko, ponieważ mam świadczenia na troje dzieci, w tym jedno z orzeczeniem niepełnosprawności.
Słyszałam, że zrobiłam błąd podpisując telefonicznie ugodę z BEST ponieważ ten dług (kwota) może być wyssany z palca. Polecano mi abym robiła spór czy coś w tym stylu ale ja niestety jestem w tym strasznie zielona. Tą sprawę zaczęłam spłacać od Października i w tym miesiącu powinnam dostać jeszcze umorzenie od Komornika.
Bardzo proszę o pomoc. Mam ok 30-40tys długów, z których nie będę wstanie wyjść ?
Będę wdzięczna za jakąkolwiek odpowiedź.

Pani Moniko, podpisywanie ugody z firmą windykacyjną bez uprzedniej porady specjalisty z zakresu antywindykacji było ogromnym błędem. Jednak pocieszymy Panią, podpisanie ugody nie zawsze oznacza, że przegra się ewentualny proces sądowy. Ten "spór sądowy", o którym Pani pisze to nic innego jak sytuacja, w której zaprzestaje Pani płatności przedawnionego roszczenia rozpisanego w ugodzie, a windykator pozywa Panią do sądu. Wówczas ma Pani realną szansę na całkowite oddłużenie.

Oczywiście od Pani zależy którą z dróg Pani wybierze. Czy będzie Pani nadal płaciła raty, czy też zdecyduje się Pani na bardziej radykalne kroki i uczyni wszystko, aby sprawa została skierowana przez windykatora do sądu. W drugim wariancie chętnie Pani pomożemy.

Gdyby pozew trafił do sądu i otrzymałaby Pani jakiekolwiek pismo adresowane właśnie z sądu, to zachęcamy do pilnego kontaktu.

Zgłosić nam może Pani swoją sprawę telefonicznie dzwoniąc pod numer 530 333 130 albo mailowo: kontakt@eurolege.pl