Skocz do zawartości

Jak się można z Państwem skontaktować tel? Nr 530333130 nie działa


Polecane posty

Witam, już prawie 2 lata temu podpisałam z Państwem umowę i pełnomocnictwo, przesłałam dokumenty, które były potrzebne, zrobiłam wpłatę i po informacji, że sprawa rusza miałam czekać na odzew z Państwa strony, czekałam, ale chciałabym wrócić do tematu jeśli to możliwe 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...
Dnia 22.07.2021 o 12:41, Aleksandra Śmie napisał:

Witam, już prawie 2 lata temu podpisałam z Państwem umowę i pełnomocnictwo, przesłałam dokumenty, które były potrzebne, zrobiłam wpłatę i po informacji, że sprawa rusza miałam czekać na odzew z Państwa strony, czekałam, ale chciałabym wrócić do tematu jeśli to możliwe 

Pani Aleksandro, nasze biuro i numer telefonu są dostępne zawsze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Niekiedy wszystkie linie są zajęte w związku z czym istnieje konieczność oczekiwania w kolejce na połączenie.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...