Skocz do zawartości

Komornik a konto bankowe

adrjanJan

Polecane posty

Witam. Od niedawna pracuje na umowę o pracę.

Co 10 dostaję na konto najniższą krajową, ktorą jak wiem nie może zostać zajęta przez komornika. Pracuję jako kierowca i zarabiam trochę więcej. Dla przykładu podam fakt wracam z trasy 3 marca, dostanę wtedy po zjeździe 3000zl na konto jako wynagrodzenie dodatkowe, przed wypłatą która  będzie 10.  Czyli zarabiam powiedzmy 6000zl w dwoch ratach co miesiąc. Czy komornik może zająć mi któryś przelew? Jeśli Wypłacę te pieniądze z pierwszego przelewu bądź przeleje na konto kobiety to czy wtedy tą wypłatę 10 będzie mógł zająć komornik?

Pozdrawiam

kwota wolna od zajęcia na rachunku w banku to około 2617 zł miesięcznie, wszystko co wpłynie na konto powyżej tej kwoty trafi do komornika poprzez bank, zatem proponuję złożyć wniosek do komornika o ograniczenie egzekucji komorniczej z konta bankowego, na które wpływają środki z wynagrodzenia o pracę pomniejszone już przez pracodawcę po zajęciu wynagrodzenia za prace,

23 godziny temu, adrjanJan napisał:

Co 10 dostaję na konto najniższą krajową, ktorą jak wiem nie może zostać zajęta przez komornika. Pracuję jako kierowca i zarabiam trochę więcej. Dla przykładu podam fakt wracam z trasy 3 marca, dostanę wtedy po zjeździe 3000zl na konto jako wynagrodzenie dodatkowe, przed wypłatą która  będzie 10.  Czyli zarabiam powiedzmy 6000zl w dwoch ratach co miesiąc. Czy komornik może zająć mi któryś przelew? Jeśli Wypłacę te pieniądze z pierwszego przelewu bądź przeleje na konto kobiety to czy wtedy tą wypłatę 10 będzie mógł zająć komornik?

Pozdrawiam

Dzień dobry. O limitach zajęcia pisaliśmy na naszym blogu w tym miejscu: https://www.eurolege.pl/ile-moze-zabrac-komornik/