Skocz do zawartości

Świadczenia rodzinne a komornik


Gość Karolina85

Polecane posty

Gość Karolina85

Dzień dobry. Mam problem z długami i komornikiem. Na moje konto bankowe co miesiąc pobieram pieniądze za świadczenie rodzinne. Okazało się, że w tym miesiącu na konto usiadł komornik i wszystko zabrał. Mógł tak? To nie podlega jakiejś ochronie prawnej? Przecież to pieniądze dla dzieci. Proszę o poradę i pomoc. Co mam robić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świadczenia rodzinne wolne są od zajęć komorniczych i nie podlegają egzekucji. Niestety, ale kiedy spływają na konto bankowe to z winy banku mogą zostać przez komornika zabrane. Powtarzamy jednak, że jest to wina banku prowadzącego Pani rachunek, a nie komornika. Należy jak najszybciej o tym fakcie powiadomić komornika prowadzącego egzekucję i przedstawić mu wyciąg z rachunku bankowego. Jeśli nie zareaguje to wówczas należy złożyć skargę do prezesa sądu rejonowego, przy którym działa komornika.

Co może zająć komornik, a czego nie znajdzie Pani w artykule dostępnym na naszym blogu: https://www.darmowyprawnik.eu/czego-nie-moze-zabrac-komornik-lista-wylaczen-przedmiotow-i-swiadczen-spod-egzekucji/

Dodatkowo może Pani również zgłosić nieprawidłowe działania banku do Komisji Nadzoru Finansowego oraz do Rzecznika Finansowego.

Zalecamy również rozważanie założenia konta socjalnego (rodzinnego), aby takie sytuacje nie miały więcej miejsca. Czym jest konto socjalne i jak je założyć znajdzie Pani na naszym blogu w tym miejscu: https://www.darmowyprawnik.eu/konto-niewidoczne-dla-komornika-jak-zalozyc/

Zaznaczamy również, że trzeba zbadać, czy w sprawie egzekucja w ogóle może być prowadzona. Być może jeszcze na etapie postępowania sądowego sąd popełnił błędy formalne, które mogą umożliwić nie tylko uchylenie egzekucji, ale też odzyskanie wszystkich zabranych w toku egzekucji środków pieniężnych. Zachęcamy do szybkiego zgłoszenia nam swojej sprawy. Postaramy się Pani pomóc.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Fantastyczne informacje. Super, że trafiłam na wasze forum. Może w końcu i ja z komornikiem dam sobie radę dzięki waszej pomocy. Jeszcze dzisiaj wysyłam zgłoszenie i czekam na kontakt ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Gość Tamara napisał:

Fantastyczne informacje. Super, że trafiłam na wasze forum. Może w końcu i ja z komornikiem dam sobie radę dzięki waszej pomocy. Jeszcze dzisiaj wysyłam zgłoszenie i czekam na kontakt ?

Zapraszamy Pani Tamaro do kontaktu. Jeśli tylko będziemy w stanie Pani pomóc na pewno to zrobimy ?

 

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...