Skocz do zawartości

NEXT CAP VENTURES OU kupił dług od Alfa Finance. Proszę o pomoc w sądzie

Gość Medyk88

Polecane posty

Wziąłem kilka miesięcy temu pożyczkę w Alfa Finance. Niestety przez epidemię straciłem pracę. Teraz nie mam z czego żyć. A oni dług sprzedali do Next Cap Ventures OU. Dzisiaj otrzymałem nakaz zaplaty z e-sądu, w którym stwierdza się, że mam zapłacić kilka tysięcy złotych. Kwoty w sumie nie wiem skąd takie duże? Można liczyć na wasze pomoc? Nie znam się na tych prawniczych tematach.

9 minut temu, Gość Medyk88 napisał:

Wziąłem kilka miesięcy temu pożyczkę w Alfa Finance. Niestety przez epidemię straciłem pracę. Teraz nie mam z czego żyć. A oni dług sprzedali do Next Cap Ventures OU. Dzisiaj otrzymałem nakaz zaplaty z e-sądu, w którym stwierdza się, że mam zapłacić kilka tysięcy złotych. Kwoty w sumie nie wiem skąd takie duże? Można liczyć na wasze pomoc? Nie znam się na tych prawniczych tematach.

Nie musi się Pan znać, nasi doświadczenie prawnicy w sprawach oddłużeniowych znają takie sprawy od podszewki ?

Z firmą windykacyjną Next Cap Ventures OU z siedzibą w Tallinie mielismy okazję procesować się wielokrotnie. Możemy tylko uchylić rąbka tajemnicy, że skuteczność w tych sprawach jest na bardzo zadowalającym poziomie.

Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do dyspozycji.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna.

• 2 months later...
22 godziny temu, Gość Teresa napisał:

Ja także będę potrzebowała waszej pomocy. Jak mogę się zgłosić żeby ta zagraniczna firma nie wyciągała ode mnie pieniędzy?