Skocz do zawartości

Pomoc NAKAZ ZAPŁATY PO SPRZECIWIE

Gość Marta Sulej

Polecane posty

Gość Marta Sulej

Witam, mam pytanie. Jakiś czas temu dostałam pismo z Sądu w Lublinie wraz z nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym, na który złożyłam sprzeciw w terminie. Po jakimś czasie przyszły dokumenty z Sądu z prośbą o uzupełnienie - niestety nie doczytałam tej informacji i nie odniosłam się do tego pisma. Teraz mam wyznaczoną rozprawę w Sądzie w swoim mieści, na której stawiennictwo nie jest obowiązkowe. 

Mam pytanie - czy teraz cały proces rozpocznie się na nowo i znów otrzymam nakaz zapłaty? Czy od razu zostanie nadana klauzula wykonalności i już nic nie da się zrobić? Bardzo proszę o pomoc, jak na razie jestem laikiem i w tej kwestii. Dziękuję i pozdrawiam!

24 minuty temu, Gość Marta Sulej napisał:

Witam, mam pytanie. Jakiś czas temu dostałam pismo z Sądu w Lublinie wraz z nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym, na który złożyłam sprzeciw w terminie. Po jakimś czasie przyszły dokumenty z Sądu z prośbą o uzupełnienie - niestety nie doczytałam tej informacji i nie odniosłam się do tego pisma. Teraz mam wyznaczoną rozprawę w Sądzie w swoim mieści, na której stawiennictwo nie jest obowiązkowe. 

Mam pytanie - czy teraz cały proces rozpocznie się na nowo i znów otrzymam nakaz zapłaty? Czy od razu zostanie nadana klauzula wykonalności i już nic nie da się zrobić? Bardzo proszę o pomoc, jak na razie jestem laikiem i w tej kwestii. Dziękuję i pozdrawiam!