Skocz do zawartości

Nakaz zapłaty EQUES MICHAEL STROM CREDITUM

Polecane posty

Gość Natalka89

Czy moje liczyć na pomoc w napisaniu sprzeciwu od nakazu zapłaty z pozwu EQUES MICHAEL STROM CREDITUM? nie znam tej firmy i nie chcę im nic płacić. Podobno, rzekomo kupili jakieś moje zadłużenie. Może i coś było, ale na pewno nie tyle. Dlatego muszę się odwołać. Mogę liczyć na pomoc? Nie znam się na paragrafach a widzę, że ludzie na forum chwalą sobie Państwa pomoc.

32 minuty temu, Gość Natalka89 napisał:

Czy moje liczyć na pomoc w napisaniu sprzeciwu od nakazu zapłaty z pozwu EQUES MICHAEL STROM CREDITUM? nie znam tej firmy i nie chcę im nic płacić. Podobno, rzekomo kupili jakieś moje zadłużenie. Może i coś było, ale na pewno nie tyle. Dlatego muszę się odwołać. Mogę liczyć na pomoc? Nie znam się na paragrafach a widzę, że ludzie na forum chwalą sobie Państwa pomoc.

Pani Natalio, oczywiście możemy Pani pomóc na każdym etapie sprawy. Prosimy jedynie pamiętać, że na złożenie skutecznego odwołania w postaci sprzeciwu od nakazu zapłaty ma Pani jako osoba pozwana zaledwie 2 tygodnie. Termin ten liczy się od dnia, w których odebrała Pani przesyłkę sądową z pozwem i nakazem zapłaty. Mamy bogate doświadczenie w sporach sądowych przeciwko bankom, firmom pożyczkowym oraz windykacyjnym. Wygraliśmy już tysiące spraw, a zaledwie niewielką część z naszych sukcesów może Pani zobaczyć w tym miejscu: https://www.darmowyprawnik.eu/wygrane-sprawy/

Oczywiście zapraszamy do kontaktu. Współpracujący z nami prawnicy chętnie Pani pomogą.

Zgłoszenia swojej sprawy można dokonywać telefonicznie dzwoniąc pod numer: 530 333 130, wysyłając maila na: kontakt@eurolege.pl albo wysyłając zgłoszenie przez formularz dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.darmowyprawnik.eu/anuluj-dlug/

Wstępna analiza sprawy jest zawsze bezpłatna

• 1 month later...
Gość Aleks