Gość Rybak90 Napisano Wrzesień 19, 2020 Share Napisano Wrzesień 19, 2020 Wczoraj na moim koncie pojawił się komornik. Jak mam teraz zareagować? Co zrobić? Nie mogę w ogóle używać karty a gotówki starczy mi może na tydzień... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robson21 Napisano Wrzesień 19, 2020 Share Napisano Wrzesień 19, 2020 8 godzin temu, Gość Rybak90 napisał: Wczoraj na moim koncie pojawił się komornik. Jak mam teraz zareagować? czyli była sprawa w sądzie, czy odbierano listy z sądu? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Rybak90 Napisano Wrzesień 20, 2020 Share Napisano Wrzesień 20, 2020 15 godzin temu, robson21 napisał: czyli była sprawa w sądzie, czy odbierano listy z sądu? Spadł jak grom z jasnego nieba. Nie pamiętam żadnego nakazu zapłaty i sądu. Często wyjeżdżam w podróże służbowe bp jestem kierowcą tira. Ale i awiza żadnego też nie miałem. Także nie wiem skąd to się wzięło wszystko. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robson21 Napisano Wrzesień 20, 2020 Share Napisano Wrzesień 20, 2020 jaki sąd wydał tytuł wykonawczy?, jeżeli e-sąd, to założyć sobie konto i po otrzymaniu dostępu do konta ściągnąć akta i zobaczyć gdzie szedł nakaz i ewentualnie kto go odebrał, jeżeli adres dla pozwanego jest zły, to można wrócić do sprawy wnosząc sprzeciw od nakazu zapłaty z odpowiednimi zarzutami, jeżeli tytuł wykonawczy wydał sąd rejonowy, to trzeba iść do sądu i przejrzeć akta i jak wyżej napisałem zobaczyć gdzie była wysyłana korespondencja oraz jakie kwity dołączył powód do pozwu, oczywiście zrobić fotokopie dokumentom aby złożyć odpowiednie zarzuty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...